STORITVE

podpora kadarkoli in kjerkoli

Oddaljena pomoč in podpora

V informacijski tehnologiji so orodja za oddaljeno podporo programska oprema, ki omogoča tehniku ​​ali predstavniku podpore, da se s svojo, na internet priključeno, napravo poveže na oddaljen sistem.  

Oddaljena podpora je stroškovno učinkovita rešitev za vaše podjetje in omogoča našemu strokovnjaku, da dostopa do vašega računalnika in reši težave, ki so se pojavile. Oddaljena podpora vam prihrani denar in čas ter omogoča, da vam zagotavljamo podporo kjerkoli na svetu, kjer imate dostop do interneta.  Na tem področju imamo več let izkušenj, zato vam lahko pomagamo kadarkoli in kjerkoli ne glede na vrsto naprave – namizni računalnik, strežnik, omrežna oprema, druge prenosne naprave.

Dostop do različnih naprav 

Stroškovno učinkovita storitev

Dostop kjerkoli in kadarkoli

Uporabljamo vodilno programsko opremo za oddaljeno podporo v IT industriji.

Anydesk se uporablja za oddaljeno upravljanje računalnika. Našim partnerjem lahko pomagamo tako, kot da bi sedeli pred njihovim zaslonom. Omogoča varno upravljanje na daljavo, deljenje datotek, okno za klepet in multi-računalniško podporo. Podpora je podprta na operacijskih sistemih Windows, macOS, Android, iOS, Linux, FreeBSD, Raspbery Pi and Chrome OS.

Prednosti

HITER ODZIVNI ČAS

Nekatere težave povezane z IT tehnologijo imajo enostavnejše rešitve – popravke, posodobitve ali spremembe konfiguracije. S storitvijo tehnične podpore na je vašemu podjetju na voljo preprost način za hitro reševanje teh osnovnih težav. Ključna prednost oddaljene tehnične podpore je, da lahko hitro dostopamo do vaše naprave, preverimo težave in jih rešimo v najkrajšem možnem času. Vaše delo in poslovanje tako poteka z veliko manj motnjami.

Povečanje produktivnosti zaposlenih

Okvare in napake na sistemih in napravah povzročajo izpad produktivnost in delovnega časa zaposlenih. Dobra in uspešna oddaljena podpora zato prinaša večjo produktivnost. Hitro reševanje težav na daljavo namreč zmanjšuje čas čakanja na rešitev težav in povečuje količino časa, ki je na voljo za produktivno delo. Zaposlenim zagotavlja, da se v celoti osredotočijo na delo in opravljanje svojih nalog. 

TAKOJŠEN DOSTOP DO VEČ STROKOVNJAKOV

S podporo za oddaljeni dostop lahko podjetja dostopajo do veščin celotne ekipe IT strokovnjakov. Če en tehnik ne more rešiti težave na izbrani napravi, je na voljo tudi ostala ekipa strokovnjakov, ki težavo rešijo s skupnim znanjem. 

IZOBRAŽEVANJE ZAPOSLENIH

Z oddaljeno podporo in skupno rabo zaslona lahko delavci opazujejo, kako osebje IT rešuje enostavnejše težave. Ti tokovi dela so odličen način za izobraževanje zaposlenih o osnovnih popravkih IT. Ta vidik je lahko še posebej koristen pri zaposlovanju novih sodelavcev.