O nas

 

IT storitve in rešitve podjetja Pronid Vam omogočajo, da se brezskrbno osredotočite na strateške cilje in rast Vašega podjetja. Lahko govorimo o infrastrukturi kot storitvah, virtualnih namizjih in strežnikih, računalništvu v oblaku, vedno je naš cilj pro-aktivna podpora in vzdrževanje, da lahko Vaš posel poteka nemoteno.

Podjetje PronidKRATEK OPIS PODJETJA

Podjetje Pronid d.o.o. ima 10 let izkušenj na področju IT-storitev. V tem času se je Pronid uveljavil kot zanesljiv in konkurenčen poslovni partner za več kot 50 malih in srednjih podjetij na Slovenskem in tujem trgu. Smo mlado in dinamično podjetje, ki zaposluje zanesljive in strokovne kadre, ki cenijo svoj poslovni ugled.

Osnovna dejavnost podjetja so storitve na področju računalniških sistemov za mala in srednja podjetja. Sem se šteje načrtovanje, izvedba in vzdrževanje informacijske infrastrukture na Microsoftovi platformi ipd. Storitve, ki jih Pronid, d.o.o. ponuja, so na najvišjem tehničnem nivoju. Naše znanje in izkušnje ter uporaba naprednih informacijskih tehnologij nam omogočajo, da nudimo optimalne rešitve za mala in srednja podjetja na področju IT-storitev.

Podjetje Pronid d.o.o. nudi novo informacijsko dimenzijo, ki bo pomagala izboljšati potek dela, zmanjšati čas za izpolnjevanje nalog, organizirati na visoki ravni dejavnost Vašega podjetja za zaposlene. Vaš uspeh je naša naloga.

 

POSLANSTVO IN VIZIJA

O podjetju PronidPodjetje vidi priložnost v zapolnitvi vrzeli, ki je nastala med velikimi ponudniki računalniške opreme in storitev ter malimi podjetji, ki se ukvarjajo predvsem s prodajo računalnikov. Velika podjetja na področju računalništva nimajo posluha za potrebe in težave malih in srednjih poslovnih subjektov, manjša računalniška podjetja pa nimajo dovolj strokovnega znanja, da bi lahko kvalitetno podpirala razvoj manjših in srednjih IT sistemov.
Podjetje je orientirano izrazito v smeri trženja storitev, znanja in know-how-a in ima konkurenčno prednost predvsem z dobrim razmerjem kakovosti storitve/cena. Visoka stopnja znanja se trži s konkurenčnimi cenami. Izobraževanje in tehnični napredek je stalnica vseh zaposlenih, znanja se pridobivajo s pomočjo partnerstva v korporacijah.

Temeljni cilj je presegati zadovoljstvo strank in jih spremeniti v stalne, zveste odjemalce.